miercuri, 1 octombrie 2008

Inceputul inceputului!

mare e gradina facultati si multi na-u loc in ea!!!
in legatura cu inceputul anului......a fost de tot cacatul!
...."dar lucrurile nu sunt intodeauna asa cum par!""
eeee... cel putin nu in totalitate! unii profi mai ok, alti au alocate deja dorinte criminale din partea mea, pe altii ii doare in pula ca predau la facultate....... si sa nu mai zic nimic de specimenele ce se pot intalni in curtea facultati: cretini ireductibil- care inca cred ca le stiu pe toate so they show off, da!! deja!!! oameni care nu au nici o legatura cu facultatea si stau ca niste prezervative agatate de un gard viu si nu stiu ce cauta ei acolo!! retardati mintali- inca se cred in liceu! " doooamnnna, da nu se mai suna odata?!"" ba da dragule!!!! iti suna tie alarma ca ti-ai dat prostia pe fata!
oameni care chiar stiu ce vor de la viata! bravo lor! au un punct in plus de la mie!
si mai sunt si eu..... cuvintele nu vor sa iasa, timpul aproape sa scurs, realitatea,.... care realitate?!
in ce lume traiesc?! exista oare o "lume"! a dreacu timp!


....mi-a trecut ziua in care nu am criticat pe nimeni:P asa ca poftiti aici!!!

Un comentariu:

Liana spunea...

bafta multa la gasirea oamenilor cu scop in facultatea aia... de la anul, ca pana atunci exist eu :D