vineri, 5 septembrie 2008

.....interactiune!!

.....dupa mult timp ajung si eu sa interactionez cu calculatorul meu...., interactionez azi de dimineata cu una bucata tanti , as putea zice sincer "tampita"( dar o zic in gandul meu), care e noua mea colega de munca si care, fara resentimente, e cea mai mare VACA posibila! deageaba ia-am explicat eu ca :" stii.... eu nu primesc salar dublu ca sa muncesc si pentru tine asa ca misca-ti curu la treaba sau dispari ca mai mult ma calci pe nervi!!!!" urmeaza vreo juma' de ora de priviri ucigatoare aruncate catre mine, liniste totala, munca! don't give a fuck!!!
....interactiunea cu Ion la OK, (ok, e cafenaua unde mai nou el inceara sa muncesaca deoarece a ajuns si el in sfarsit la concluzia ca ....." baaaa....frate, bag pula in ea treaba, chiar trebe sa muncesc, bautura costa!( moustly.....I agree!!!:D)
......interactionez si cu vreo trei beri, trei sau..... da, trei!!
....interactionez chiar si cu tanti vanzatoarea de la magazin unde ma-m dus sa-mi cumpar tigari, si care vrut sa nu-mi dea tigari pe motiv ca...." nu servim minori", ooooook!! tantiiii!!!! dati-mi dreacu tigari, ca parca vad ca daca eram minor atuci imi dadeati, va plictisiti la lucru si nu aveti cu cine.....interactiona?!?!......in final am primit tigari!!
...interactionez acum cu calculatorul si cu una bucata tigara.....
...inca sunt nehotarat daca sa mai merg pana la cafenea sa mai beau o "cafea"
Plan pt viitorul apropiat!!!
....interactiune cu patul maine toata ziua!!!!
....pana maine, mai e mult asa ca am decis, o sa interactionez...., cu cine, nu stiu!

Un comentariu:

doar_eu spunea...

... ce mult te-ai schimbat ..
sau asa ai fost thu intodeauna si n-am vazut acest lucru ??
pfff.... ce s-a intamplat de fapt intre noi ?
probabil nimik.. de aceea oftez din greu .. si in urmatoarele 2 minute voi inchide acest blog.. probabil ca imi face rau .. sau e doar imaginatia mea.. i m stupid .. i know.. but.. but nimik.