miercuri, 17 septembrie 2008

wath a day....


ce mai zi a fost si azi!!!!de dimineata in maxi catre lucru, soferul cam 'ametit' un pic , as putea zice, mai sa-l ia la bataie pe un mos care nu intelegea ca biletele lui de pensie, sau nu stiu ce dracu, nu erau bune! Totul sa terminat cu oprirea maxiului si aruncarea mosului afara. asa SEC! ajuns la lucru , stat la dus pana am ramas fara apa calda si am simtit si eu femonenul "AAAAAAAAAAAAArshhhhhhhhhhhhhhh", neplacut de dimineata, tocmai pe pielea mea.
had a shitty day la munca, alaturi de colega mea 'vaca"......
de ce trebuie sa fie totul asa de sec uneori? de ce nu poate fi toata lumea fericita in pula mea!!! ce dracu au unii?! luati-va fratilor de mana: tampitii, cretini ireductibili, emo, manelisti, rockeri, punkeri, tati, matusii, si duceti-va......... unde?! nu stiu?! voi sunteti aia care le stiu pe toate!!! nu va facetii griji!! nu astept scrisoare de la voi in care sa imi ziceti ca ati ajuns cu bine!!!! doar.......dunga!!!
in rest...............









...................................................eu am ajuns cu bine!!

Niciun comentariu: