sâmbătă, 9 august 2008

acelasi ritm.....

ajuns acasa dupa o zi de "munca" , imi aprind relaxat o tigara si mai sorb din paharul de bere ce ma pazeste langa calculator. imi aduc aminte ca tre sa fac baie. mi-e lene! dar nam ce face! i really really have to kill stincky!! in schimb snory inca traieste si am invatat sa ma impac cu gandul... incep sa ma gandesc pe unde o sa-mi car fizicul in seara asta.. hmm.... fifa sesion cu radu, ion, marius, poate stivi...si cine o mai fi...... cu toate ca nu imi place "fifa" merg pentru ca e ocazie buna de a pleca de acasa o noapte intreaga fara a umbla ca bezmeticu pe strazi sau cine stie prin ce bar mi-as fi dus existenta pana la vreo ora tarzie dupa care ar fi trebuit sa ma car acasa pt ca as fi prea innecat in bere....sau orcum nu conteaza........ mai bine asa..... hotarat deci , mers la radu! mi sa gatat tigara! clar ca si berea! maicame-a ma trimite sa fac cafea, asta dupa ce, eu, mi-am exprimat dorinta pentru aceasta, ....... mie lene! sarim peste cafea. imi mai aprind o tigara inainte de a ma transforma in ucigasul lui stinky! o raza de soare simte nevoia sa ma enerveze! a dreacu smechera, cum a fi gasit dunga de langa perdea?! cu toata lenea mea ma ridic si trag perdeaua! caut sticla de bere , dar.....teapa..... nu mai e! clar tre sa ma ma mut de acasa! dar..... totusi parca aici ma simt mai.....sigur! la complectarea formulalelor de inscriere la facultate , tanti care imi explica frumos ce si cum tre sa procedez , cred ca a suferit o depresie maxima deoarece am tinut-o aproape o ora ca sa ma decid daca vreau sa stau la camin sau nu.... evident puteam sa bifez si NU fara am-i analiza intreaga viata pentru aceasta. sa gatat si tigara asta! ....a dreacu tigara.... la dracu cu tot!

Un comentariu:

doar_eu spunea...

am aflat si eu intr un final de ceea ce iti pasa cu adevarat.. si acel lucru este: BEREA. sau mai bine zis verbul "a bea" te caracterizeaza.. sau cel putin asta dai thu impresia prin ceea ce scrii .. esti mandru de lucruri .. de care nu merita sa fii.. dar asta e ..:-<
thu stii...