luni, 11 august 2008

azi.....


...... boring..... inceput ziua cu una bucata de carte in mana si apucat de invatat! toate decurg bine pana cand ma suna " superioru' " sa-mi spuna sa-mi misc curu la munca! mda! cam atat cu starea mea de boring! a dreacu munca! daaa mno tre' facut si asta! contrar asteptarilor mele de a ma scoate din starea de booooooring, interactiunea cu " colegii" de la munca, a agravat-o mai rau! a dreacu..... acuma intors din nou acasa...... aprins tigara si inceput a invata din nou.... a dreacu examen....( daca la-m tot dat dreacu pana acuma, acuma nu se mai poate!) trebuie musai sa-l iau! na-m de gand sa-mi fut toata vara cu el! ma bate tot mai mult gandul sa ma mut de acasa, dar nu stiu..... de ce?.....unde?......cu cine....? sau....de ce? a dreacu dece! uite de-aia, de-aia, de-aia, de-aia..... de-aia!!(PUNCT) sorbit din cana ( care mai degraba seamana cu o galeata de adapat vaca) cu ceai de menta.....brrrhhhh.......e bun!! am crescut cu el!! mai sunt trei zile pana la examen..... o sa fie niste trei zile foarte lungi..... mai ales nopti! a dreacu noptii!!
sunet! numa nu liniste! vibratii! numa nu handicap! fum! a dreacu FUM..............

Niciun comentariu: