duminică, 10 august 2008

neata?!?

naspa de dimineata. nu am tigari! cacat!......a dreacu tigari.... raman indiferent chiar si la melodia lui emil-in vama, care e schartaita de boxele mele acum,,, ei ce sa fac? macar asa nu o sa adorm la loc.... aseara a fost totul cam cenusiu....... cam somnoros....... cam cu dureri........de cap.... a dreacu dureri! mdap.... au trecut. cafeaua, facuta tot de mine azi dimineata, asteapta pe masuta din camera, dar... poate sa mai astepte, ....a dreacu tigari! aaaaaaaaaa... adus aminte ca tata, care e si el fumator ar trebui sa mai aiba " provizile " lui te tutun puse bine la pastrare pentru a nu fi gasite de mine! stat! gandit! gata! mers frumos la individu cu mustata si prefacut ca sunt un copil pe care orce parinte ar fi vrut sa-l aiba,, facut ochi mari , rugat frumos, rugat frumos , frumos, frum...... hm! ce tarfa sunt......dar am facut rost de tigara, American Way-ul lui batranu' te ustura pe gat atunci cand il aprinzi, iau repede o gura de cafea....... asa mai merge! buna dimineata!

a dreacu dimineata!


ma inghesui si mai mult in scaunul meu care in ciuda asteptarilor mele nu e asa de incapator... a dreacu scaun! fumul scos de tigara e gros si cam galbui..... se imprastie pe ecranul meu de parca ar vrea sa ma opreasca din scrie....... suflu catre el , dar nu se lasa dus de tot, camera intreaga fiind aproape plina de fum..... luat masuri majore.... mers si deschis fereastra, a dreacu fum! o usoara briza de vant isi face aparitia pe la urechile mele si parca imi sopteste sa ma intorc inapoi in pat! ...mai tras un fum si sorbit din ceasca plina de zat de cafea chiar si pe exterior.... miau, miau!!! e foame la pisica! a dreacu mata!! de ce nu poate sa faca si ea ce am facut si eu de "dimineata?" niste cafea mai e si renunt eu la ultimele doua fumuri daca chiar vrea sa ma urmeze..... o imbii cu tigara dar ea stramba din nas.... ok! o sa ma ridic ca sa te hranesc!!.. tarfa! se freaca de piciorul meu de parca ar reusi sa ma induioseze... a dreacu mata!!! facut pisicu fericit! gata! ma reintorc la " linistea" camerei mele unde o raza de soare sa asezat direct pe perna mea!!! a dreacu raza! ce?! ea nu are unde sa doarma?!? sting tigara si ma arunc in pat! soarele imi intra in ochi...mneahhhh ma foiesc in pat deoarece mie prea lene sa ma ridic sa ma intorc invers......... intors totul cu susul in jos ( de parca ar conta, tot timpul ceva e cu susul in jos la mine in camera), aruncat picioarele pe perna, bagat capu sub patura si...... asteptand ca ceva sa se intample...... nimic! liniste! doar raza de soare ce se juca cu degetele mele de la picioare mai avea activitate in camera... sunt prea obosit ca sa mai ripostez....... ceva chiar se intampla....... adorm...... a dreacu somn!!

Un comentariu:

doar_eu spunea...

neatza si tie ...
frumos ti-ai inceput duminik .. asa-i ?
sa stii k acea raza care se juca cu tine cerea un zambet .. vroia sa te joci cu ea .. sa te bucuri de ea ... nu sa fugi si sa te ascunzi in intuneicul care se gasea sub acea patura care ti-ai pus-o pe cap.
...
te rog sa citesti urmatoarele randuri ... chiar daca poate ti se par stupide ..

MOARE CATE PUTIN
...cel ce se transforma in sclavul obisnuintei, cel ce nu calatoreste, cel ce nu citeste, cel ce nu stie sa asculte muzica
cel ce nu cauta harul in el insusi

MOARE CATE PUTIN
...cel ce evita pasiunea, cel ce isi distruge dragostea, cel ce nu se lasa ajutat, cel ce evita emotiile ce invata ochii sa straluceasca, oftatul sa surada si sufletul sa vibreze...

MOARE CATE PUTIN
...cel ce nu isi schimba existenta, cel ce nu vrea sa construiasca ceva nou, cel ce nu vorbeste cu oamenii pe care nu-i cunoaste...
...cel ce isi petrece zilele plangandu-si de mila si detestand ploaia ce nu se mai opreste, cel ce abandoneaza un proiect inainte de a-l fi inceput, cel ce nu intreaba de frica sa nu se faca de ras, cel ce nu raspunde chiar daca are un raspuns...

MOARE CATE PUTIN
...cel ce nu risca certitudinea pentru incertitudine pentru a-si indeplini un vis...