joi, 7 august 2008

Ei bine, iata-ma si pe mine....

.....asternandu-mi gandurile , intr-un mod mai ciudat, fiind obisnuit cu eternul si fascinantul nostru "jurnal", dar se pare ca asta conteaza cel mai putin in acest monent. dupa cum ziceam..... o sa devin si eu unul din acei oameni care " vaii ce frumos este, aka, sunt alaturi de tine, aka, noi te sustinem, aka fii tare,....s.a.m.d" ei bine..... cacat.... NU! refuz sa ma integrez in activitatile de zi cu zi ale oamenil ce ma inconjoara, ( majoritatea idiotii), refuz sa devin un alt pion care sa nu poata faca nimic deoarece " ceilalti nu fac asa ceva" NU! refuz deoarece...... cerul e albastru, fiindca apa e uda, fiindca pisica face "miau' si cainele "ham" ( fiindca cainele fugareste pisica) fiindca fumez, fiindca beau, findca...... NU IMI PASA!

2 comentarii:

doar_eu spunea...

hm .. vorba ta.. iata-ma si pe mine.. pfff.. ii cam greu sa iti comentez logu tau pentru ca asta e .. e parerea ta si se pare ca nimeni nu va reusi sa ti-o schimbe .. nici macar eu care crede-am ca sunt importanta pentru tine.. dar poate m-am inselat. sunt sigura ca aici nu e vorba de a deveni pionii cuiva sau nu .. daca faci ceva o faci pentru tine ca sa iti fie tie bine .. dar asta nu cred ca inseamna a bea si a fuma si mai ales a nu ti pasa de nimik si nimeni ..
probabil ca ceea ce iti voi spune in urmatoarele randuri nu vei crede .. si vei zice "nee.. astea is basme.. povesti si eu nu sunt de ele.."
a visa .. a crede .. a face tot ce poti pentru a ajunge acolo unde vrei .. a te vedea un om important .. si iubit .. nu cred ca inseamna a fi pionul cuiva ..
a te distra nu inseamna neaparat a ti bate joc de viatza ta .. mai degraba felul prin care te distrezi thu .. te face pionu cuiva ..
viatza nu e usoara .. dar e frumoasa.
oamenii sunt rai .. dar nu le da satisfactie sa poata fi si cu tine ..
esti un om valoros .. si thu stii asta .. si crede ma ca poti face mult mai mult decat a bea o bere ... doua ..trei .. si asa mai departe..
n-am fost genu de cpil crescut in puf .. si caruia mi s-a dat totul .. din contra .. am muncit mult pentru ceea ce an facut si pentru a ajunge unde am ajuns .. si ce mare e satisfactia cand vezi ce mare esti thu .. si restu in momentul acela nu mai conteaza...
pentru 10 minute .. o ora de a fi acolo sus .. undeva crede ma ca au meritat toate orele ... si zilele in care am munci zi de zi .. timp de 10 ani ..
gandeste te !!!
oamenii te iubesc .. si tin la tine si pentru asta iti spun ca nu esti singur .. si e atat de frumos sa stii k intr-adevar exista cineva caruia ii pasa. ii cam greu in ziua de azi sa gasesti astfel de oameni .. dar mai sunt si exceptii care intaresc regula ..
acum e treaba ta ce faci .. si unde vrei sa ajungi si mai ales CUM.
dar nu uita motanel .. te iubesc!!!

Liana spunea...

prea mult pizdet pt tine... prea muuuult pizdet.