luni, 18 august 2008

azi cheaun de somn......

ma aflu acum acasa!!! dupa un weeeekend minunat!! mirovolant! dupa cum va spuneam inainte..... sambata dimineata am mers sa onorez invitatia la cafea la tanti Jeni...:) inainte de asta a urmat bine nevenita discutie naspa.... ca de ce dreacu vreau eu sa raman in petrosani.....!?!!! eeeee... uite de-aia.... pentru ca ma simt bine alaturi de niste prieteni vechi si imi face placere sa petrec niste timp cu ei! bun!!! ajuns dimineata la tanti Jeni, baut cafea ( cafele), mers la cumparaturi cu ea si cu Florin, stat cinci ore pe terasa la bere........ vizitat niste prieteni de famile cu Florin cu masina...... stat de povesti cu Raul ( de fapt nu prea eram intr-o stare tocmai buna de a socializa cu cei din jurul meu, eram prea cuprins de evenimente..:D)...... intors catre casa dar...... nu am mai ajuns acasa...... plecat cu Nikita in Neo Cafe....... super tare clubu!!! plictisit de moarte pe Nikita cu tacerea mea enervanta...... admirat fundu la o tanti ospatara...... in final ajuns acasa! stat si incercat a ma uita cu el la ceva film cu Batman..... mneahhh..... am luat somn:D stiam eu ca e proasta decizia de a ma uita la film... intins in pat....... Duminica petrecuta cu Florin si tanti Jeni....... mers la Aninoasa....( "micul Dallas") stat la gratar la finii lor.... jucat una-doua........Minunat!!! nu regret nici o clipa din timpul petrecut cu ei!!!! timpul sa ma tir catre casa ca azi dimineata eu la 7 intram schimbu 1 la "sut" luat frumos maxi din Aninoasa..... insotit de fratele lui Nikita, numele lui chiar imi scapa acum....... ajuns in petrosani la pasarela! cobotar la gara.... mers la casa de bilete......." Buna seara! spre Deva la ce ora este tren?" " acuma la 10.45"
"ok! cat costa?" 17.5 lei"......aaaaaaaaa aici au intervenit bataile de cap!!!!! deci......cum sa mai ajungi si din Deva acasa, dupa ce dai 17.5 lei pe tren pana acolo, cand tu dispui doar de 15.O lei???? simplu! " personalu' la ce ora circula?".............." la 00.20" "cat ii?" 8.88lei " perfect! asta e trenu meu" stat frumos in gara pana la 12 si 20......... suit in tren! via deva!! in tren fost martor la un eveniment cam ciudat....dpmdv..... un cuplu isi impartea dragostea pe toata lungimea uni vagon.... cand el o dadea cu capu de pereti vagonului si ea urla si plangea, cande ea isi infigea unghile in fata lui....Ea:" nemernicule!,El: tarfa dreacu.. pai tu deaste faci!!! Ea:sugi pula cu tot neamu tau de tigani infectii! El: tu cu neamu tau de tigani, firai a dreacu de vampa!!" se "iubeau" iarasi pana cand vreun calator mai trecea pe langa ei dupa care o luau de la capat: Ea: nespalatule, puti mai rau ca mata" (asta creca la durut pt ca in urmatoru moment ea avea parte de un "masaj facial" la minut) tarfo, te-ai futut cu tot satul!!!! deja se lasa cu sange pe jos, si de la El si de la Ea! eu eram martorul mut care ingheta de frig pe culoarul vagonului in care se intamplau evenimentele, si la care un moment dat, tipul se simte deranjat de prezenta mea...... intorc capulu si imi strang camasa pe langa corp.... doar doar ajung odata acasa...... si am aajuns! in Simeria la 2 si ceva noaptea, aproape trei!!! ma duc eu frumos.... teleghidat de frig la informati si..." bu..buna seara sau....dimineata..!!! la ce ora e trenul catre HD???? " Numai la 5 dimineata!!" cacat!!!mno ce dreacu era sa fac...alte optiunu nu mai erau... mers in sala de asteptare si incercat sa adom....... crezi ca poti!!! can se gasea cate un tampit sa tranteaca usa ori te trezeai ascultand..." trenul accelerat 2885 pleaca de la Simeria, linia ........catre. tana nana nananana......plm.. cum dreacu sa poti sa dormii!!!!!!!!!!!!?? sa facut si ora 5 si eu nu reusit a inchide un ochi!!! ajuns la 5 30 in Hd si tupilat repede pana acas sa ma schimb ca de trei zile eram cu aceleasi haine.......poi de unde sa stiu ca stau atat?! planul era de o zi, cel mult o zi juma'!! partea mai grva a evenimentului e ca locsorul meu de munca e la iesirea din oras si eu stau tocmai in partea astalalta!!!.... mai conteaza acum inca 8 ore nedomite si mers la munca....mneahhh!!!!asa k am fost si la munca... acum imi mai aprind o tigare si ma duc sa dorm ca nu mai pot!!!! is cheaun de somn!!! a dreacu somn!

tot respectu pentru prieteni mei din petrosani!!!!!
o parte din mine a ramas acolo!!

Un comentariu:

Liana spunea...

Ma... ideea e ca plecaseram toti... de aia si discutiile "neplacute" :P

Si scoate naibii word checkingul de la comentarii ca ma omoara :P