joi, 14 august 2008

azi DA!


.....mmmhhhhhhhhh..... asa mai merge! azi happy! cu toate ca ma-m trezit la 8 30, ora la care eu trebiua sa fiu deja prezent la sala de examen, ajung intr-un final la sala. bun....... noroc k examinatori nu ajunsesera si.... am intrat numai in tura a doua :d forjat creieru..... scris raspunsuri....si voila!!! REUSIT!!!! cred ca o mare parte din noroc a venit din faptul ca aseara am fost la Marius, care isi sarbatorea ziua de nastere....... ohh boy!!! ascultat muzica naspa, baut bere vin visinata si....... cam de toate..... in fine... a fost ok!.... si....si .....si..... o sa-mi rad mult "pretuitu" meu cioc! da! e o promisiune facuta de mine! daca ia-u permisu imi rad ciocu!...aaaaaaaaaaa..... feel god today!!! aprins tigara si oftand de bucurie!!!.... o sa ma enjoi myself azi..... nimeni si nimic nu o sa ma poata scoate din starea mea de haaapppyyyy!!!!!!!!!

Niciun comentariu: